תקשורת היא…

  • חדשות
  • אינטרנט ורשתות חברתיות (פייסבוק)
  • פרסומות
  • תוכניות בידור
  • ריאליטי טי.וי.
  • פוליטיקה בעידן הטלוויזיה
  • קומדיה והומור
  • תפקיד הסמארטפון בחיים המודרניים
  • עיתונות וטלוויזיה
  • שיווק ויחסי ציבור

מטרת לימודי התקשורת

להפוך את התלמידים מצופים (בטלוויזיה) וגולשים (באינטרנט) "רגילים" ו"מכורים", לצרכני תקשורת ביקורתיים, שמסוגלים להבין כיצד כל תעשיית הטלוויזיה והאינטרנט עובדת, ומה באמת קורה מאחורי הקלעים. בחטיבה עליונה תלמידים בוחרים את תחום ההתמחות שלהם: טלוויזיה או עיתונות – כתבות לעיתון או כתבות וסרטי טלוויזיה.

איך אנחנו עושים את זה?

  • בעזרת חוברת לימוד ועבודה מעשית (בחטיבת ביניים) ולימודים לקראת 8 יחידות בגרות (בחטיבה עליונה).
  • בעזרת רצף מפגשים המתקיימים כל השנה ב"תיכון חדש" עם: אנשי תקשורת, מנחי טלוויזיה, משתתפי תוכניות בידור, כוכבים, עיתונאים, בימאים, צלמים ועוד.

    media_inner2

    יום תקשורת בתיכון חדש, מפגש עם איתי שגב, גיא אריאלי ואדם.

  • בעזרת יציאות ל"שטח": השתתפות כקהל בתוכניות בידור (אקס פקטור, כוכב הבא, מצב האומה ועוד), ביקור בחברת החדשות של ערוץ 2, פסטיבל תקשורת בן יומיים בו מתקיימות סדנאות תקשורת ומפגשים עם אנשי תקשורת.
  • תלמידי תקשורת מוזמנים לאודישנים לתוכנית האקטואליה בערוץ 2 "23 דקות", בכל שנה מתקבלים תלמידים כמגישים או ככתבים בפועל.
תלמידי/ות תקשורת משדרים בתוכנית אקטואליה לנוער בערוץ 2

תלמידי/ות תקשורת משדרים בתוכנית אקטואליה לנוער בערוץ 2

חלק ניכר מבוגרי מגמת תקשורת משובצים בגלי צה"ל, דובר צה"ל ובאתר האינטרנט ובעיתון של צה"ל (במחנה) אם הם חפצים בכך. לבוגרי המגמה ישנה גם אפשרות להשתלב בסוף כיתה י"ב כעתודאים בתחום התקשורת, במימון – 50% משכר הלמוד ע"י הצבא, זאת בזכות העובדה שצה"ל מכיר בלימודי התקשורת ב"תיכון חדש" כלימודים תקשורת מורחבים והוא זקוק לאנשי תקשורת מיומנים.

בואו, מחכים לכם…..