עמוד הבית > חדשים בספריה > אשת הסנדלר – אדריאנה טרג'יאני

ההוצאה: ידיעות ספריםlibrary_sandal_wife

בתחילת המאה הקודמת, על רקע יופיים המלכותי של האלפים האיטלקיים, נפגשים אנצה וצ'ירו לראשונה.

אולם ניצוץ האהבה שניצת בלבם בנעוריהם נגדע באבו עת נשלח צ'ירו אל מעבר לאוקיינוס לעבוד כשוליית סנדלר ב"איטליה הקטנה" שבניו יורק.

אנצה נותרת מאחור, אך שבר קשה הפוקד את משפחתה מאלץ גם אותה להיפרד מכל היקר ללבה ולהגר לאמריקה.

הגורל אמנם מפגיש שוב בין האוהבים, אך גם מפריד ביניהם – שוב – באבחה אחת. צ'ירו נשלח לאירופה להילחם במלחמת העולם הראשונה, ואילו אנצה נמשכת כבמטה-קסם אל עולם האופרה המופלא של המטרופוליטן בניו יורק.

אשת הסנדלר הוא רומן אפי רחב-יריעה על אהבה ומשפחה, שייכות ואובדן, בחירה וגורל, הנושא את הקוראים מן הנידחים שבכפרי איטליה ללב לבה של ניו יורק התוססת, מן הוותיקן שברומא ועד לעיירות בתוליות בארצות הברית. זהו סיפורם של מהגרים שעזבו את מולדתם כדי לחפש לעצמם גורל אחר בעולם החדש ובנו את אמריקה בזיעת אפיהם, אולם יותר מכול זהו סיפורה של אהבה שיבשות ואוקיינוסים, משברים ומלחמות, מסורת ומודרנה אינם יכולים לה.

ביקורות מחו"ל
"רומן עשיר ואלגנטי… הנאה צרופה." Washington Post

"רומן סוחף על עידן של אפשרויות בלתי-מוגבלות, שבלבו סיפור אהבה בלתי-נשכח." New York Times

"את הרומן הזה תתקשו להניח מידיכם." USA Today

"רומן היסטורי עוצר נשימה, עשיר בתיאורים מלאי חיים ובפרטים ויזואליים הבונים עולם שהקוראים פוקדים בכל חושיהם." Huffington Post

אדריאנה טריג'יאני היא אחת הסופרות האהובות בארצות הברית. ספריה תורגמו לארבעים שפות וזכו להצלחה ולשבחים ברחבי העולם. אשת הסנדלר, המבוסס על תולדות משפחתה, הוא הרומן העשירי של טריג'יאני, והראשון המתורגם לעברית. הספר שהה עשרה שבועות בראש רשימת רבי-המכר של ה"ניו-יורק טיימס".

אשת הסנדלר מאת אדריאנה טריג'יאני בהוצאת ידיעות ספרים, תרגמה מאנגלית: הדסה הנדלר, 502 עמודים.