תוכנית חברתית – שכבה ז'
אוכלוסייה – הגיל השלישי | ערך – שייכות
- מפגש עם אגודת 'ידידי הדימנציה'
- יום קולנוע- "ארץ הדבש" על זקנה ובדידות
- זקנה בספרות ילדים- ד"ר גילה דנינו
- ביקור בתערוכה "דיאלוג עם הזמן"
- "80 וארבע"- צפייה בפרק + מפגש עם היוצרת
- אירוח סבתות וסבים בשיעורי חינוך
- שיעורי חינוך בנושא אוכלוסיית הגיל השלישי
- ביקור במוזיאון תל אביב
סדנאות זהות:
סדנאות בנושא זהות וחיים משותפים בחברה הישראלית שיועברו ע"י מחנכי הכיתות שעה בשבוע.
סדנה א' – זהות אישית: ממה מורכבת הזהות שלנו? מתי אנחנו מגבשים אותה? איך הזהות שלנו משפיעה עלינו?
סדנה ב' – זהות קבוצתית: לאילו קבוצות אני שייך? מתי ההשתייכות שלי לקבוצה מסויימת הופכת להיות אחד ממרכיבי הזהות שלי?
סדנה ג' – זהות מקומית: מהי הזהות המקומית שלי? איך הזהות המקומית שלי באה לידי ביטוי בחיי?
תוכנית חברתית – שכבה ח'
אוכלוסייה – צרכים מיוחדים | ערך – חברות
- מפגשים עם מתמודדי נפש מעמותת "אנוש"
- שיעורי חינוך בנושא צרכים מיוחדים
- פעילות עם עמותת "נגישות"
- שלופתא- תאטרון פלייבק בנושא חברות
- מופע קומי- בת אל פפורה
- צפייה בפרק של "תנו לעבוד" ומפגש עם היוצרת
- יום קולנוע- "אח שלי גיבור"
- דיאלוג בחשיכה
סדנאות סקרנות חברתית:
סדנאות בנושא סקרנות חברתית וחיים משותפים בחברה הישראלית שיועברו ע"י מחנכי הכיתות שעה בשבוע.
סדנה א' – ערך הסקרנות: חשיבות הסקרנות בחיינו בתחומים שונים. האם יש סכנות בסקרנות?
סדנה ב' – מהי סקרנות חברתית: חשיפה למגוון של קבוצות הקיימות בחברה הישראלית. מי מעורר בי סקרנות ומי לא, ומדוע?
סדנה ג' – מפגש עם אוכלוסיות המסקרנות את התלמידים
תוכנית חברתית – שכבה ט'
אוכלוסייה – קהילת הלהט"ב | ערך – סובלנות
- סדנאות עמותת "חושן"
- שיעורי חינוך בנושא אוכלוסיית הלה"טבים
- יום קולנוע-"משפחה בטרנס"
- הרצאה מפי הכתב דורון הרמן אודות הרצח בבר-נוער
- פאנל אקטיביזם
- מפגש עם שושקה- זאב אנגלמאייר
- צפיה בסרט "גאווה"- פעילות בנושא הקהילה הלהטב"ית ואקטיביזם
סדנאות אקטיביזם:
סדנאות בנושא אקטיביזם וחיים משותפים בחברה הישראלית שיועברו ע"י מחנכי הכיתות לאורך השנה.
סדנה א' – מהו אקטיביזם: היכרות עם המושג "אקטיביזם" והצגת גילויים שונים של אקטיביזם חברתי.
סדנה ב' – בירור אישי – מה מעניין אותי לשנות? בירור עמדות התלמידים לגבי התמודדות מול אי צדק והבנת חשיבות הפעולה האקטיביסטית.
סדנה ג' – גם אנחנו יכולים לעשות שינוי! יצירת תחושת מסוגלות. התגברות על מחסום הגיל והתפיסה של החברה את הגיל.